Barakker

Eind maart 2008 is clubhuis de Barakker officieel opgeleverd. In de jaren erna is ook veel geinvesteerd in het terrein. Zo is het terrein voorzien van een vuurkuil, pizzaoven, veel groen en een goede verlichting.

De Barakker beschikt over twee grote activiteitenruimtes. De ruimtes worden afgescheiden door twee grote deuren. Open deze deuren en er ontstaat 1 grote ruimte die uitermate geschikt is voor allerlei groepsactiviteiten.

De keuken is ruim opgezet. Kleinere groepen tot 16 personen kunnen zelfs in de keuken eten.

De twee activiteitenruimtes hebben allebei openslaande deuren naar de veranda. De veranda ligt op het zuiden en zorgt voor schaduw en koelte in de activiteitenruimtes. Op de veranda kan men genieten van een barbecue.

De Barakker beschikt over draadloze toegang tot internet. Reuze handig om meteen je foto’s met het thuisfront te delen.

Voorzieningen

Benieuwd welke voorzieningen het clubhuis heeft? Hieronder staat een tabel waarin alles beschreven staat.

Maximaal aantal personen 50
Beheerder aanwezig op verzoek
Telefoon beschikbaar ja
Mogelijkheid voor een kampvuur? ja
Aantal speelvelden 1
Mogen auto’s het terrein op? nee
Huishoudelijk afval kan worden achtergelaten? ja
Rolstoelvriendelijk? ja, de deuren zijn breed genoeg. Het sanitair is aangepast en er zijn geen drempels.
Internetaansluiting ja
Toegankelijk voor niet-scouting? ja
Aantal toiletten 5
Aantal douches 3