Verhuur

Gelegen in het bos bij Emmeloord ligt De Barakker, het gezellige clubhuis van Scouting Emmeloord. Het gebouw en terrein voorziet van vele gemakken en biedt volop ruimte voor grote groepen. De leden van Scouting Emmeloord genieten hier van hun opkomsten. Huren van deze prachtige locatie is ook mogelijk.

Te huur

Clubhuis de Barakker is ook te huur op tijden dat er geen scouting opkomsten zijn. Ook voor een dagdeel of een avond is de Barakker te huur.
Scholen, jongerenorganisatie, jeugdverenigingen, selecties van sportbonden en natuurlijk scoutinggroepen kunnen de Barakker boeken.
Er is ook een kampeerterrein met toiletten en wasgelegenheid beschikbaar voor verhuur, onafhankelijk van het clubhuis.

Ruim gefaciliteerd

De Barakker beschikt over twee royale activiteitenruimtes, een grote keuken die tevens als een vergaderruimte gebruikt kan worden, toiletten en wasgelegenheden.
Bij de bouw van het clubhuis is rekening gehouden met minder valide bezoekers. De Barakker is dan ook drempelvrij,
de deuren zijn breed genoeg voor een rolstoel en ook de sanitaire voorzieningen zijn ingericht op het bezoek van mensen met een handicap.
Daarnaast beschikt het gebouw ook over draadloos internet (gebruik inbegrepen in de huurprijs van het gebouw) en wordt actief legionella preventie uitgevoerd .

Adres:
Sportlaan 46
8302 AZ Emmeloord

Reserveren of contact opnemen?

Vul het onderstaande formulier in om contact op te nemen met de verhuuradministratie